TWILIGHT OBSESSION

Halva den här dagen + kvällen fram tills elva spenderades med mina freundinnen Petra och Simone, - det var först skrattfest till Twilight med min companion P som också är (super)besatt av allt som har med Twilight att göra, sen var det dags att övertyga S. Det gick bra! Och vi tittade, njöt och ryste igenom filmen. Jävla mirakel. Jag älskar den! (Antar att ni är sjuuukt trötta på att läsa det men..)

Imorgon drar vi till Göteborg och kilar runt efter balklänningar, jag Petra, Simone och le chaufför Love. Det ska bli trevligt. Men jag är så jäkla glad att jag redan hittat än. Puuh.. Vad skönt det är. - Slippa oroa mig för att tralla runt i en halvtaskigt sydd last-minute klänning, eller en rosa boll från GinaT som spricker i dragkedjan. Tack och lov..

Tar förresten en ledig dag imorgon också.. Busigt va!?

NU; Eclipse, puss och kram och god natt loverbirds

Vi:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0