FIRST DAY

Done and done. Onödig dag, en lektion från åtta till nio med redovisning, sen blaskigt kaffe, snöstorm och hemfärd. I och för sig skönt att inte gå till fyra. Men det var smockat i skolan, jag och Petra fick stå som två töntar runt ett bord i cafeterian. Alla som i vanliga fall skolkar tänkte nog vara duktiga och komma första dagen. Det var galet.
Och kallt är det idag, som satan.. Hade på mig min nuvarande favorit-tisha, och bara strumpbyxor, och damn vad kallt det var!

Nu funderar jag på om jag ska till idrotten sen, eller skita i den. Det väger åt det sistnämnda alternativet.. Fan vad jag är lat.
Funderar även på om posten droppat kuvertet som innehåller att jag fått min Ramones-tshirt. JAG VILL HA DEN NUUU! Segt.

hörs sen fina ni, puss

 argsint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0