LÖRDAG

Suttit som en besatt och läst New moon hela dagen, några tårar kom till och med.. En jäkla drog är vad den är. Can not get enough.

Får se om det bli releasefest ikväll, har en timme på att göra mig klar isåf, och jag vet inte ens om Petra känner för det. Men Emma är ju kanske där så(!).. Det kan ju vara kul ändå, jag vet i alla fall att det skulle göra pappa glad om jag kom. Dilemma.. I vilket fall hinner jag nog inte med bussen halv åtta, blir nog 21.17 i så fall.

Jag glömde helt av att skriva att jag hittat en balkänning igår! Gash, dåligt.. Den är helt underbar, söt/cool/vacker. Jag är lite kär. Hittade den när vi kom in i den tredje affären igår, efter att betat av diverse små fluffiga kreationer i ett svettigt provrum, så hängde den där.. Och jag antar att det var kärlek vid första ögonkastet, sen att den fick mina tuttar att se bra ut  hjälpte också till..
Men nope, ni får inte se den.

Men ni får se mitt nästbästa köp från igår, den här underbara i storlek L som jag tänkte ha som klänning, för ooonly 200 spänn från H&M.


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp det ska jag! Daniel =) Du då?

Vi åker vid halv åtta/kvart i åtta om du vill åka med oss!

2009-01-31 @ 19:06:27
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0