NYÅRSFIRANDE

Ja gårkvällen levde verkligen upp till vad vi ville, - en försenad nyårsafton. På tolvslaget skålade vi, kramades, ropade och sköt raketer!
Kvällen var skitbra, det hälldes ut vin, dansades till Timo Räisänen och Marit Bergman, jag åt skaldjur för första gången i mitt liv (och jag gillade det!), dracks champagne och alla var hur glada som helst! Mycket bra lördag.

Tog massa bilder, väldigt mycket på inredningen såg jag idag, och en del som nån annan tagit,  - men dom bor galet fint och den som tagit en del bilder har tagit ganska bra. Värdinnan, Camilla (mörkt lockigt hår och snygga kläder nedan) gav mig en skitfin(!) grön vårjacka. Åhh.. Längtar ännu mer till värmen nu.
Ni får bilderna i miniatyrer, klicka för större.
puss och kram

<-Min klädsel Massa inredning->      Människor->      Min fina jacka->   (mörkare i verkligheten, jag är lite kär!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0