ONSDAG

Mitt i veckan och det är skitkallt ute, skitkallt och dystert (därav bitchfejjan på bilden), - allt jag vill ha är helg. Och på tal om helgen blir det nog lokal-releaseparty på lördag, det ska bli roligt!
Och på fredag blir det mitt Göteborg med mamma, faster och kusin, balklänningsletande, och jag måste in och snoka på Weekday. Dör lite när jag ser allt snyggt folk köper där..

Twilight blev utläst igår och jag törstar (he he he) efter New moon, vilken jag måste köpa, Twilight slutade jobbigt. Är det förresten ens lagligt att en bok slutar så spännande!? Jäkla försäljningstrick..

Nu tänkte jag dricka kaffe. Hörs later, puss


b-minen, och mjukisuniformen







 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad sött du har gjort här på din blogg du med! Jajjamensan jag ska faktiskt på releasefesten på lördag, tänkte att man får ju passa på lite =) Kom igen, klart man ska stötta de gamla haha!

2009-01-28 @ 22:53:22
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0