WORK

Fick ett trevligt samtal från en (skift)chef på Rexam (nej jag tänker inte kalla det Ardagh - det nya namnet) som undrade om jag ville jobba.. Så nu ska jag jobba tjugo i två till tjugo i tio imorgon. Baaah.. Jag som ville tatuera mig imorgon, inte berättat det - men tänkte komma till skott och tatuera in fall med mig på handleden. Får bli en annan dag.
Han undrade om jag vill jobba fredag och lördag natt också, men kan ju inte det, Sthlm is waiting for me to ruin everything in my way with a car from körskolan.. Trist, hade verkligen behövt pengarna. Mitt ruttna bankkonto ekar, och stinker mögel. Typ.

Min latte står bredvid mig och väntar på att bli uppdrucken, hörs, nightynight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0