LITE BILDER FROM ARVIKA

Yahoo, det är inga superhäftiga bilder kan jag lova, men lite av allt möjligt iaf.. Sitter här och äter chips och ska snart titta på hook förresten. Ses ikväll grodyngel. Puss



Mighty-mega-dunder-god maräng schwiss(?) från donken.


Det var varmt som satan att titta på artister som spelade på vintergatan (största scenen) mitt på dagen, som tex The sounds.


Mando diao

och Thåström

Det var lite svalara när vi kollade på Depeche mode. Schönes eftersom det var fler människor än myror i en mystack.


Random pics från solstunder, bad, jobb, campingbesök, tält osv.





Tyckte det var jättekul att leka att jag hade snopp..

Alma var också på Arvika! Den skiten jobbade backstage.



Jonathan, Simon och Viktor var också med, dom jobbade precis som oss, vid entrén. Duktiga pojkar. Som vi hade road trip upp med, det var då fick jag den här fina bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0