RÖD DRAKE

Fy fan vad Anthony Hopkins skrämmer skiten ur mig! Han är så bra. Kusligt. 
Tittade på den nu förresten, men det är ju ingen När lammen tystnar, men Röd drake är heeelt okej. Hopkins är sjukt bra. Sjukt bra. 

Nu ska jag ta en cigg, packa det sista inför Strömstad, och SOVA. Åh, vad förbannat trött jag är. Så trött att jag visar er två väldigt onödiga bilder på min late wednesday night look. En bild visar hur otroligt skitig min lins var innan jag gav den en omgång. Vi ses imorgon filurer. Natti. 

Svart svart svart. Lika svart som natten börjar bli. Suck. Dagarna runt midsommar ftw

Kommentarer
Postat av: ..

gillar verkligen färgen på ditt nagelack! va är det för något ? :)

2009-07-23 @ 12:19:31
Postat av: ebba

Tack! Det är från Mavala!

2009-07-25 @ 19:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0