BILDER FRÅN IGÅR

Det var askalas igår, alla var jätteglada, från när vi började hos Love, tills vi mötte upp alla andra vid badplatsen och hade allsång med vår idol-robin. Det ni..
I morse var det inte lika great, jag och Simone sov hos love, ställde klockorna (nio alarm!) på sju för vi var verkligen tvungna att komma upp, skulle käka frukost med politiker och lärare klockan åtta. Vi vaknade åtta. Gjorde mig klar som en galning men behöll det mysiga sminket från igår, och vi var i skolan typ tjugo över. Helt okej ändå tycker jag. Plus att majoriteten inte kom. Så bättre sent än aldrig tänkte vi.

Bilder från igår tänkte jag visa, innan jag sätter mig och råpluggar matte innan provet klockan halv sex ikväll. YEAH. Kommer gå åt pipsvängen..


















Kommentarer
Postat av: alma

faaaan vilka bilder på mig. jag dör lite. jag har nog aldrig varit så full. på sista bilden sov jag vekrligen.

2009-06-02 @ 14:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0