BLÖHBLABLÖBLÖHHBLAAABLA

Jag är så banans nervös att jag är väldigt nära att lägga mig i min garderob tills allt detta är över.
Känns som att morgonen imorgon kommer gå helt jäkla fel = spraytanningen visar sig ge en utmärkt färg - OM MAN VILL SE UT SOM EN MOROT, mina lösnaglar ligger utspridda över min säng och mina naglar är klistriga, äckliga och totalt fucking förstörda, Love meddelar att bilen blivit påkörd av en lastbil och att vi måste ta hans vita gamla audi - eller två cyklar, min klänning har under natten varit min kära katts klösbräda... Neeeej, fy fan vad jag inte vill att det ska hända!

Blir mycket textinlägg, men verkligen ingen tid att fota eller engagera mig i något annat än balen just nu. Vi hörs sen, kanske imorgon men troligast på onsdag - DÅ blir det bilder! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0