IKVÄLL ÄR DET SP SOM GÄLLER

Tror jag? Jag tror att det bara är SP folk som kommer till "stranden" ikväll och spelar volleyboll, dricker öl och har det allmänt skittrevligt! Måste dit, kan inte missa nånting nu.. Sista fulla veckan kvar nu, nästa är fullt upp med bal och student. Ska bli jäkligt underbart, men man måste ta till vara på allt nu. Tycker jag. 
Så därför, ikväll, efter att jag pluggat matte och gjort klart filosofi-inlämningen drar jag och förhoppningsvis PF om hon inte bailar till stranden och leker med our fellow classmates. Det blir bra det, för vädret är kopiöst fantastiskt och mighty underbart. 

Nu, lite saft, cigg och sen plugg. Bye. 

Right now.. bilden och det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0