IM POOR BUT I'M HAPPY - IT'S A NO MAN'S LAND

Aight. Nu får Tilda döda mig, men jag har velat ha dom där satans skorna i ett år nu, så jag köpte dom. Får be om ursäkt ikväll eller något.. Eller om du läser det här din lilla filur; Sorry, men jag kunde inte motstå. 
Dom var rätt okej pris på också. 545. Magnifikt. 
Men stannade inte där, köpte ett par sandaler från nelly också, men det behövde jag verkligen (mamma..). Så jag är nöjd, och nu ska jag hoppa hundra gånger som straff. Eller nått. 

Vi ses sen, har gjort klart filosofi-inlämningen, men har matten kvar. Puss



I must say.. I'm very happy.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, know what, det är chillywilly. de är fan till för att älskas av så m ånga som möjligt!°

2009-06-04 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0