KATZÄÄÄÄÄM

Som Madde (mumsig) skulle sagt.. 
Gårdagen var mega bra, dock halkade jag av tåget mot kvällsfesten, orkade verkligen inte. Så det blev "vi hade i alla fall tur med vädret igen" i min ensamhet - om man inte räknar två koppar oboy.
Men brännbollen var skitkul, kalles buksvågrar - our team, höll stämningen uppe trots fina förluster. Vi hade en skitgrym tar-alltid-lyra-kille, som visade att trots att ingen i laget kan skjuta iväg en boll mer än fyra meter, kan man ändå få mer än noll poäng. Så det var bra. Heja honom! 
Sen drog vi till stugan, lekte med Opus, grillade, drack öl/vin, kände på iskallt vatten, jag trillade av en traktorkärra för att rädda min hund och fick skavsår på knäet (aj?), lyssnade på fjortisdunk men lyckades som tur var byta till the lonely island och lite the clash, frös, blev blöt.. ja, ungefär så såg det ut i några timmar innan jag for hem med min far. Dom andra filurerna drog vidare till månstadparken. 
Så är det med det. 

Tog inte med/glömde min kamera, men Madde och Alma fotade nog en del, ska se om jag kan sno några från fejjan när flickorna känner för att lägga upp. Alma har jag lite tro på, men Madde lär ju vänta till nån gång i sommar. Men vi får se, vi får se.

Idag ska jag prova min balklänning plus skor, och så kommer min fina mormor och morfar. Har förresten fixat balfrisyr-görare(?). Bästa Camilla ställer upp. Shit, inte många som gör om nån frågar två dagar innan det ska göras. Men det gjorde hon. Skööönt. Fick lite panik när jag tänkte på mig, en locktång, för kort tid och frustration.. 

Blev ett megatextinlägg. Vi ses ungar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0