YOU KNOW WHAT?

Orkar inte lägga in bilderna idag, men lovar att ni får bildbombastik i helgen! You have my word!
Mår lite illa när jag tänker på gårdagen, och nej det är inte bakisfeelings, utan jag vill ha tillbaka den något enormt.
Känslan. Åh.

På söndag drar jag och PF på road trip uppåt i landet, hon fick intensivkurs i studentpresent, så nästa vecka spenderas på en camping i en trång husvagn, med fetis-mat och chill med tidningar och ipodlurar medan PF svettas i bilen. YEAH, ska bli mysigt faktiskt. Ska dansa naken för vädergudarna innan bara..

Nu ska jag gå och beundra min nya fina krämfärgade kaffekokare. Det ni.

EN bild från studenten - flaket, från carros skolblogg. (Ja NV, vi skrev blames istället för blame for a reason..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0