HARD WORK

Har svårt att bli trött. Sitter och slöar igenom en miljon nätshoppningsajter och grinar inombords för att jag är fattigare än en munk. Ge mig 6 miljarder och ett sömnpiller is all I need to say.

Förresten, när vi stod och rökte innan såg jag och PF ett stjärnfall! Och stjärnfall känns alltid så jäkla personliga, även om flera miljoner andra ser dem.. Så jag kände mig lite rörd, och önskade. Kom dock på att jag önskade mig något jävligt tråkigt. Men jag blir alltid så stressad när jag ska komma på något att önska, och jag tänker helt enkelt inte bra under stress. Well, om min önskan införlivas blir i alla fall alla glada. That's all I'm saying.

Nu måste jag sova. Gaawd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0