PAPPA OCH EBBA

Vid elva drog vi till lager, då var det mulet, kallt och snö hängde tungt över oss, inte kul.. Men jag hittade en kill-hoodie med "glans"-detaljer (så kanske en feminin-kille-hoodie istället). Köpte "baseboll"-trosor - gröna, vita, röda och rosa, -finfina, känner mig lite som en sportig amerikanska som strax ska dricka cider ur en röd plastmugg på en high-school fest. Sköna är dom med! Och overknee-strumport, som i sann lager 157 - anda var sönder när jag provade dom hemma. Suck.
Sen drog vi till Ulricehamn och torgstallet och drack sjukt god latte och åt perfekt kladdkaka. Sen bokhandeln, var tvungen att färdigställa min Twilight-serie med Eclipse som jag inte har köpt innan (tacka Gud för bibliotek). Nu kan jag läsa hela serien om 30 år när den bara finns kvar på små bokhandlar utanför New York. Finfint!
Hyrde tre filmer på hemmakväll, drama, skräck och action. Bra när man får ha filmerna en vecka!

Hämtade ut mitt körkort idag också förresten! Wow! Tror inte jag fattade det riktigt än.. Men det är underbart och snurrigt.

Nu är jag hemma och nu är det sol och ljust, det är fantastiskt härligt! Men nu måste jag sätta igång med pluggandet, har filosofiprov imorgon. Not so fabolous. Hörs sen, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0