PROMENAD I SKOGEN

Nu har jag och min kära broder Max varit ute på en promenad i den kalla men friska skogen. Var inte alls up for it, men min bror har kämparglöd när det gäller att få med mig ut och gå.. Och bra är väl det, känner mig så jävla fit alltid när jag kommer hem. Så ja, nu sitter jag här och är skit-fit och ska börja plugga psykologi.
Ska nog koka lite kaffe också, får mig lite gladare och mer motiverad till att sitta dom närmsta två timmarna med ansiktet i en bok.. Okej, får nog brygga en stor kanna då.
Hörs sen eller imorgon loves. bye

Bild från sept 08, men visar den ställning jag tänkte ligga och plugga psykologi i..



Kommentarer
Postat av: Emma - SVAR

Tack :)

Nej det är sant, ljusare såhär framåt våren är bra!



Jaa men verkligen! När kan du? Och vart ska vi fika? Uhamn? Tmo? What du you say?

2009-03-11 @ 21:56:29
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0