SÖNDAG 15/3 09

Sov välförtjänade 11 och en halv timma inatt efter att ha totaldäckat under en filt till Twilight igår kväll. Älskar så otroligt mycket att somna när man är så trött att ögonen känns som betongblock. Och så var det igår, helt underbart. 

Idag blir det lugnt, gjorde klar min engelska helt igår så idag ska jag inte ens låta mina tankar stava till skolarbete. Tror jag ska ner till pappa ikväll och kolla på en film, men annars är det nog bara ciggaretter, kaffe, tv och Sex and the city - filmen (som jag tänkte kolla på strax) som ska ta upp min tid denna söndag.

Ha det mysigt och varmt, kram på er

 - Jag tycker förresten att SJP är snyggast i mörkbrunt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0