STADEN UNDER MÅNEN

Efter våffelmaratonet åkte jag, pappa och kusinerna Ninni och Elias till Månstad.. Det var hur fint som helst; gör-ont-i-magen-pga.-längta-till-sommaren - fint.
Jag hade nog kunnat underhålla mig om jag levde ensam i ett hus i skogen intill en stor sjö utan dator, tv och vänner, - hade kastat tusen stenar och försökt att få dom studsa på vattenytan, och så hade jag ropat efter ekot. Det är sjukt mysigt att göra dessa saker, speciellt som idag tillsammans med en 13 och en 9 åring vid en spegelblank sjö. 

Imorgon åker våran klass till huvudstaden, ska bo på ett skabbish vandrarhem, men på söder - så det är okej. Är borta till onsdag, och innan vi kommer hem ska vi ha tagit en säkert alldeles för lång stadsvandring och varit på SR,  riksdagen och UD.  

Hörs på onsdag om inte tidigare! Puss!


Moon town:



Kommentarer
Postat av: carro

Stockholm = SHOPPING ;)

2009-03-29 @ 22:35:54
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0