TEST TEST TEST TEST TEST TEST &MUSIK

Nu fick jag en liten paus till medan mamma lagar mat, och då gör jag mitt tidsfördriv; lyssnar på gammal sköning - musik och gör ett test..



Namn
: Ebba
Födelsedag: Jag är ett februaribarn
Hemstad: Jag önskar jag kunde svara Paris eller NYC, men det kan jag inte..
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Mörkbrun (going on mörkblond snart)
Längd: Kort
Höger/Vänsterhänt: högerhänt
Värsta vana: Massakera mina tummar
Stjärntecken: vattuman
Sko stlk: 37
Är dina föräldrar skilda: Alldeles riktigt.
Kär?: I massa, men ingen man nej. Mja, det är väl min fine Rob (Pattinson) isåf.
Skor idag: Fårskinnstofflor
Din svaghet: Att jag är kopiöst dålig på att planera och att fortsätta med saker jag börjat på. Jag är fröken halvfärdig.
Dina rädslor: Mörker. Män i mörker. Spindlar och att ut och gå ensam.
Mål för det här året: Skaffa ett jobb.
Mest använda fras på msn: Jag använder väldigt sällan msn, så det är nog hej, nej tack och hej då.
Det första du tänker på när du vaknar: Du måste skoja!? No fucking hell att jag tänker gå upp nu!
Dina bästa kännetecken: Att jag är glad, och ibland jäkligt långsint.
När går du och lägger dig: När jag är trött.
Mest saknade minne: Milano. - No competition there.

Favoriter

Färg: Grå, svart, blå, vit, jeans
Mat: haloumi och thai.
Sport: Ja men det är väl att gå ut och gå då - inte ensam förstås.
Djur: Opus
Glass: Ben&Jerry - Pish food
Godis: Choklad
Affär: Jag är monki-holic
Skådespelare: Haha, vad tror ni!? - mr Robert P ofc.
Låt: Ingen aning, men jag har mina favoritlåtar, några med Rob P, Kent, Damien Rice, och Muse
Bokstav: J
Nummer: 3
Tuggummi: Stimorol water melon
Helgdag: lördag
Årstid: Ja men det är väl klart att det är sommar! Gaahd.
Tandkrämssmak: jenkasmak
Radiostation: P3
Parfym: Jag är kär i min vanilj-doft från från Bodyshop.
Doft: Vanilj och cocos.
Kroppsdel på motsatta könet: Ögonen, lätt.

Vänner och livet
Hur vill du dö: I min strandvilla.
Vem av dina vänner är mest lik dig: PF, är jag ganska säker på.
Vem är högljuddast: Simone - hon kan faktiskt inte viska, sjukt men sant.
Vem får dig mest att skratta: PF, pappa och jag sjäv.
Vem har du känt längst: Hmm..
Vem är blygast: Simone.
När grät du mest: Det vet jag inte, mitt huvud har väl förträngt det eller något..
Vad är den bästa känslan i världen: När man är nykär.
Värsta: ångest.
Vart vill du bo i framtiden: I en stad. USA eller Frankrike, hmm, eller Australien.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Jag skulle haft überfint hår.
Hur länge tror du att du kommer leva: Jaha ja, orka gissa det, - tills jag dör helt enkelt.

Har du någonsin

Varit kär: Yes indeed.
Blivit dissad: Ja men det har jag säkert, var nog kanske inte medveten om det men..
Rymt hemifrån: På dagis lurade jag med mig Max och Sofie ut i skogen så personalen fick ringa polisen.
Föreställt dig ditt ragg naken: Men det är ju klart.
Skolkat: Det har jag.
Sovit utomhus: Det har jag också.
Spytt i skolan: Nej.
Velat bli modell: Jo då.
Sett en död människa: Nej tack och lov.
Druckit alkohol: Det har jag däremot.
Ätit sushi: Nej! / fröken kräsen
Varit på scen: Kan minnas att jag klättrade upp på scenen i en festlokal när jag gick i åttan.
Snattat: Nej det har jag inte gjort.
Varit full: Mmm..
Retats: Jag retas ganska ofta.
Blivit nerslagen: Jag aktar mig för konflikter. Iaf när det är med någon som jag ser kan banka skiten ur mig. Självkontroll that is called.

Senast du:
Skrattade: Precis just nu.
Grät: Har inte den här frågan redan kommit?
Filmen du såg: Taken med Liam Neeson
Tuggade tuggumi: Det gör jag nu.
Drog ett skämt: En stund sen.
Sjöng:  Med Damien Rice just nu.


Se där ja, då var det färdigt, nu ska jag gå tillbaka till byggarbetsplatsen i rummet bredvid. Good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0