TITTA VAD JAG HITTADE I POLEN

Kom precis hem från PF (Pettssoni-flamsoni) där det bjöds på sig själv och kaffe. Inte bokstavligen det där första. Take it easy folks, låt inte era fantasier flöda. I alla fall, det var trevligt och Izzy är störd och helskön. (Izzy - PF:s katt.)

Nu är jag hemma och tänkte alldeles strax krypa ner i min varma hälighet - min säng, dra duntäcket upp till öronen och älska att jag är hemma. Men först tänkte jag visa er att jag hittade mina (för stunden) favoritskor på H&M i Polen. Så nedan ser ni dom, och nu önskar jag er en godnatts sömn. Bye




Kommentarer
Postat av: olivia :)

Älskar dina skor !:D

2009-03-08 @ 10:08:09
URL: http://oliviaruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0