VANA?

Har läst första skräcknovellen i Stephen Kings bok som jag visade innan, och jag vet inte riktigt om den var så jäkla läskigt? Okej, den var läskigt egentligen, men jag kan inte förmå mig att ens bli lite rädd. Den handlade om en man som höll på att bli levande obducerad. Och det i sig är ju jävligt äckligt, men nej.. Jag är redan så sjukt van vid att se saxar klippa sönder hälsenor, halsar bli avsågade med motorsåg, fruktansvärda självmordsuppgifter som att slita av sig båda händerna i en maskin för att överleva (som i SAW-filmerna). Det är liksom så jäkla uttjatat. Fine, han dödas på de mest brutala vis, och sen då? Blod, massaker, smärta, död. Bla, bla, bla, bla.
Har alla hundratals massakerfilmer förstört riktiga skräck-klassiker som Stephen King!? Ja, för mig i alla fall.

 

vs.


Kommentarer
Postat av: Emma - SVAR

Taaack :) Den var superfin och superbillig ju! Kostade knappt 30 kr haha.. Helt sinnes.



HALLÅ! Såg dig i FREDAG idag ju, sheeeat vad skoj!

Gör du i helgen och så? Ni ska inte till Borås imorgon eller? KRAM!

2009-03-27 @ 20:27:07
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0