BILDER FROM CHILDHOOD

Försöker hitta en bild från när jag var liten som vi kan ha på min studentskylt(!!). Det är svårt, för jag hade en sötålder när jag var rund och bebis, och en fulålder när jag var runt fyra. Och bilderna är mest från när jag var i fulåldern, här lägger jag däremot bara ut från sötåldern.
Hittade också kort på min vackra mamma från 80- och 90talet..


Mitt dop, godparents och riktiga. Ah och så är det ju jag i maräng..

Mamma, Ebba

Pappa, Ebba (Inte så jäkla rockig bild på mig kanske.)


Mamma


Mamma och son (Maxen)

Kommentarer
Postat av: carro

Hihi, så söta :)

2009-05-05 @ 19:05:16
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/
Postat av: ebba

haha:)

2009-05-05 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0