I'M NOOOO SUPERMAN

Scrubs-soundtracken sitter superfastklistrad i min skalle och jag kan inte sluta nynna. Men tur att det är scrubs och inte typ vita lögner, eller något annat trashigt och halväckligt..

Skulle innan jag tar en kvällscigg, egentligen bara tala om att på mtf TISDAG får jag mitt löshår isatt!! WHÄÄÄM! Det ska bli väldigt enormt spännande. Och vet ni vad jag längtar till mest? Att kunna lägga håret över axeln och titta på "mina" toppar utan att få nackspärr.. Konstigt kanske, men alltid velat kunna göra det. hmm..

hej



signe





Kommentarer
Postat av: carro

Linnet är från GT :) Thank you sweetie!

2009-05-23 @ 22:36:49
URL: http://carrohelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0