JAG MÅSTE..

Jävla massa måsten nu känner jag. Får min mage att lägga sig upp och ner..

1. Klara matteB-kursen
2. Få ihop projektarbetet
3. Fixa killing balskor
4. Fixa killing studentskor
4. Hinna färga håret en gång innan jag går och får hårförlängning
5. Boka hårförlängning
6. Boka spray-tanning
7. Sluta bita på mina fingrar (Inte naglar, utan FINGRAR!)
8. Köpa smycken till balen
9. Börja smörja in mina ökentorra ben
10. Fixa pengar till allt

SUCK.
Vill att det ska vara den 12 juni och allt är över.. Eller ja, förhoppningsvis flyter allt smärtfritt både den nionde (balen) och den elfte (studenten).

Så vill jag förresten ha ett par röda converse också.. Men det känns som det begäret får hålla sig i bakgrunden för tillfället..

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har typ EXAKT samma jävla lista, förutom 1an, 5an, 6an och 7an ;) jag har några andra.. men fasen vad jobbigt detta är!!

2009-05-03 @ 22:47:45
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0