KVÄLLEN IGÅR HOS LOVE

Som jag skrev då, så var jag, PF, tilda, alma, madde hos love igår för att busa, dricka, skratta ungefär. Det var trevligt, men det blåste enorm storm och var kopiöst svårt att göra pranks på natten - tror jag har ett massivt blåmärke på rumpan.. Hmph.

Kommer en massa bilder nu, några på crazy Madde, några på PF och Love som leker Titanic i Gudrun 2-stormen, några på mig i utsuddad fint format (samma gäller PF), och så några gruppbilder och några hoppbilder. Och massa mer.



















Kommentarer
Postat av: Anonym

tror att dendär hoppbilden på mig är den absolut FULASTE bilden jag skådat. no facebook där!!!

2009-05-27 @ 17:51:08
Postat av: Anonym

hahaa antar att malla skrev förra kommentaren. jag dog lit när jag såg den bilden hiihihih

2009-05-27 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0