LÖRDAG MORGON BÖRJAR MED KOPP KAFFE

Utkast från 11.00: Sitter här med en kopp kaffe och benen i någon svåråterberättad position. SKÖNT har jag det. För det är lördag, och solen skiner, och jag mår mysigt.. Ja, mysigt mår jag.
Läser lite bloggar nu innan jag ska ta min morgoncigg - very much pleasure for me. Gör det just nu mest för att jag försöker hitta smycken till balen och studenten(!).. Hittar inte så värst mycket. Men blir det lika svårt att hitta fina smycken som att hitta fina skor ska jag dunka huvudet i väggen nio gånger. Fan. Åtminstone shoppingen ska väl bara vara rolig innan nervositetsmonumentet balen infinner sig!!?

Sitter dock och gillar den här damens blogg, mest för att hon/den är cool, jag har fallit bort från smyckesletandet. Läst hennes ett bra tag nu och hon är sköön..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0