NEW MOON TRAILER 31 MAJ

bild från New moon, Italien

WHÄM! På söndag är det dags. New moon trailern släpps på MTV movie awards!
Jag tänker kolla på den online då va! Men Gawd som jag längtar tills den har riktig premiär i höst.. Mmmhmm..

Klar med  allt utom matten (uäh) och svenskadebatten nu. Så enormt skönt, skickade in min sista analys för en stund sen, och jag har nog inte riktigt förstått hur skönt det känns. Men nästan..
Sen är det bara allt roligt kvar. Nästa vecka är förhoppningsvis helt läxfri, och sen är det studentveckan. Det är väl ändå galet va!? Johorå. Det är det. Kan inte riktigt förstå det heller.
Jobbig grej är dock att jag inte har en aning om hur jag ska ha håret på balen, är jäkligt sugen på uppsatt nu faktiskt, och eftersom jag hela tiden varit säker på att jag ska ha det nersläppt och lockigt så har jag inte bläddrat mellan några uppsättningar. Dont know, dont know.
Sen funderar jag på ett par nya studentskor också, tänkt ha samma på bal och student, men vet inte.. får se.

Här har ni min studentvecka förresten:
måndag - vanlig dag
tisdag - BAL
onsdag - klassaktiviteter på eftermiddagen
torsdag - STUDENT!

Har jag sagt att vi nog med största säkerhet åker i en r8  till balen? Hähä, brum brum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0