NU HAR JAG LITE TRÅKIGT

Inget jätteroligt på tv och jag är omotiverad till att sitta och få migrän av matte, så jag gör ett tidsfördriv á Ebba.
Kanske inte orkar vara så där super seriös just nu.. Väntar på att mitt kaffe ska bli klart.

1. vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Shit, är det så här det är?

2. hur mycket kontanter har du på dig?
Inte ett förbannat öre.

3. viket ord rimmar på test?
mest. Kunde varit härligt förutsägbar och sagt fest. Men nej.. (fast nu gjorde jag ju det ändå.)

4. favoritplanet?
Jorden. Och en planet som jag döpt till Ebbas. - s:et är viktigt.

5. vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Emma

6. vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Det spelar faktiskt absolut ingen roll, bara jag hör den och vet att det är min tel som ringer.

7. sätter du etiketter på dig själv?
Nej. Isåfall 'glad', - det gillar jag som etikett.

8. vad är det för märke på skorna du har på dig?
Converse är väl den gemensamma nämnaren för vad som (alltid) sitter på mina fossingar.

9. ett ljust eller mörkt rum?
mörkt och mysigt, med 90% av ytan upptagen av en megasäng.

10. vad gjorde du vid midnatt?
Jag läste New moon och grät.

11. vad står det i ditt senast mottagna SMS?

Hej! Vad gör du? Puss - väldigt intressant.

12. vart ligger ditt närmaste seven eleven?
åt helvete.

13. vilket uttryck andvänder du mest?
tth - ett "daah" eller "ååh" uttryck med läpparna. Frekvent använt.

14. till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Det sa jag till min mamma.

15. vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?

the doggy. Eller mina ben kanske..

16. hur många sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?

Två. Cigg och vin. Kanske tre, om kaffe räknas. 

17. hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
zero.

18. vilken ålder har varit bäst hittills?
Jag minns ju inte så jäkla mycket från lill-Ebbas tid, men den var nog den mest carefree. Men bästa är nog just nu. När allting nytt snart börjar. Så, 19.

19. din värsta fiende.
matte B

20. vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

En bild på mig och PF på studsmatta hos Anton när PF min kära har snopp (ni har sett den)

21. vad var det senaste du sa?
Sjöng med i en Elliott Smith låt. Vet inte dom exakta orden, eller ordet..

22. en miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar. Kul att kunna flyga, men jag är höjdrädd.

23. gillar du någon särskild lite extra just nu?
Nej, inte om du referar till det motsatta könet.

24. senaste låten du lyssnade på?
A fond farewell - Elliott Smith


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0