NY DESIGN JA

Jaha, och så länge höll min trying to be somrig-design. Hmm.. Pallade den inte. Inte alls snygg. Jaja, skit samma. Nu är den bytt. Få se hur länge den här håller.

Varit i månstad nästan hela dagen, eldat en miljon brädor och lagt golv + isolering. Jag har gjort mitt nu känner jag.. Och nu får det se till att bli klart. Saknar att sitta på uteplatsen och dricka vin i kvällssolen, och i sommar vore det mysigt om det inte låg brädor, jord, presenning och isolering där, som nu.

Ikväll var jag och PF i hofsnäs och satt på en brygga i storm och drack kaffe. Det var fint.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men först blir det bakpotatis och skinkröra. Världens bästa jag är hungrig som ett as- men blir mätt-måltid. Är dock kopiöst sugen på vin. PF hör av dig så nallar vi av pappa. Tror det är OK faktiskt..

Ha en megafin lördag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0