PAUS

Det är vad min hjärna behöver just nu. En paus. En paus från allt. Konstigt att säga så, men faktiskt. Tar med mig PF på axeln och åker ner till Rom och strosar runt på gatorna i jeansshorts, barfota och i ett tunnt linne, tar en kopp kaffe på ett litet fik och pratar om banala saker som vad vi ska måla naglarna i för färg på kvällen, eller vad för sorts dricka vi ska ha till jordgubbarna dagen efter.

Jag har dock tagit en liten paus nu, dels har PF varit här, och sen är jag faktiskt klar med engelskan, både inlämningen och presentationen. Och nu försöker jag njuta. Ska snart konsumera en kopp kaffe, och två ciggaretter.

I helgen, när helvetesveckan är över, är det målning-crazy-fest med massa konstnärer och pretto som fan, och jag, PF och Tilda ska dit. Gillar det som fan!
Sen är det brännbollscup i månstad helgen efter, förbannat roligt det också. Och sen är det studentvecka. Behöver jag ens beskriva hur jag längtar? Näh, tror inte det..

- Nu är det 17 dagar kvar till studenten, och imorgon(!) hårförlängning. Längtar efter svallet.




thecobrasnake

Kommentarer
Postat av: Anonym

och nu 16...

2009-05-26 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0