SOLIGONSDAGKVÄLL

Mitt i veckan, (snart) mitt i maj, mitt emellan eftermiddag och natt.. Ska alldeles strax gå ut och "ciggaretta" i kvällssolen, men innan det tänkte jag säga hej och berätta att vi i klassen nog ska börja ha temaonsdagar från och med nästa vecka. Typ hippie, rockare, 50tal, eller ja, allt möjligt. Varje onsdag fram till studenten. Och det vore jäkligt kul. Sen är det ju nästan inga onsdagar kvar, så då blir ju allt så koncentrerat och skitkul.
Försöker planera massa sånna där grejer nu; bal-lekar, bal-bordsplacering, hur vi ska gå ut på studenten, musiken, flaket, festen + efterfesten, vad vi ska göra med NV sista veckan/veckorna? (SP och NV är bigtime rivals. Hö hö.) Det är kul, men det är stressigt. För lärarna verkar inte ha någon som alls koll på alla föreberedelser, känslor och tid som läggs ner i tiden före studenten. Så vi är överösta med en miljon olika saker. Har inte den blekaste om hur jag ska hinna. Eller orka. Speciellt inte med matten.. Sucksucksuck.

Men nej, jag ska vara happyhappy Ändå. För snart tar vi studenteeeen!
Böhbye


Kommentarer
Postat av: Suss

ååååh fan va kul! Önskar att vi kunde göra sånt med men alla på min skola är så jävla tråkiga och vågar in bjuda på sig själva! :(



Såg att ni ska vara hippies på onsdag, så himla klockrent! Vad ska ni vara nästa vecka? :)



(jag har ju ingen egen blogg... än. Så svara här istället, snäääälla!)

2009-05-17 @ 13:00:19
Postat av: ebba

Jaaa, det är skitkul verligen:)

Yesbox, på onsdag hippies, sen skoluniformer, typ gossipgirl, sen hårdrockare och sen vet jag inte om det är nån mer onsdag? :)

2009-05-17 @ 13:08:23
URL: http://sajagsagerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0