VILL HA DEN DÄR JACKAN

Jag vet att det är hyper över den här jackan, och att jag förmodligen inte kommer passa i den (så som Emma gör) men jag vill ha den!! Maaan, vad snygg den är.


Idag har jag varit halvt som halvt produktiv, och alldeles strax skrivit klart min engelskaessä. Det är riktigt skittråkigt, och inte blir det bättre i helvetesveckan som kommer; tre muntliga redovisningar, tre inlämningar. Mysigt.
Men sen är det över. Åh. Eller ja, 11 juni är det verkligen över. Men efter nästa vecka är det bara en rolig debatt på svenskan, och sen är det klart. Och då är det temaonsdagen, prancs mot NV och massa god dricka på vardagarna som gäller. Hö hö. Jag längtar så jag nästan kissar ner mig.

Ha en god natt loves. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

du är väl söt! :) Klart du passar i den ju

2009-05-25 @ 00:58:54
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0