WROOM

Kom precis hem från PF typ, snackade skit och kollade på (bästa) Criminal minds.. Det var sicko idag förresten, men skit samma..

Imorgon är det hårfärgning+klippning som gäller, men god damn vad jag längtar till hårförlängningen den 26! Mighty trött på mitt korta tjocka (och för mörka) hår. Sen är det bara spraytanningen kvar. Vilken förhoppningsvis inte får mig att varken se ut som en skit, eller som en morot. Åh gosh. Det hopps jag verkligen inte.
På tal om balen satte vi i festkommiten i skolan iordning ordningen alla paren ska komma i sina bilar till balen.. Rätt jobbigt med tanka på att det är över trettio par och man måste tänka på att alla ska få komma med sina kompisar och skit.. Annars blir det illa illa. Och Lischo (festkommiten) får skiten..
Men jag är nöjd med min placering, åker nära PF darling som åker i samma limo som maddelito och sen kommer Simone. Sist åker mister rockstar Robin Bengtsson. Alla verkar nöjda så det är bra. Och skönt.

Nu ska jag nana. Nighty
Men kanske en kvällsciggarett först.. Puss


Meeega tv jag har va? Hö hö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0