YESTERDAY

Igår var en mello dag. Terränghindersvakt vid lunch, gick fortare än vad jag trodde och vi åkte hem redan halv fyra. Kvällen spenderades med Kings of Leon i mina ipodlurar i bilen mot Borås. - Hämtade mamma vid tåget. Fan, jag är stolt över mig själv att jag vågade knixa runt inne i stan, men jag körde där bara bussar fick köra iofs. Men skit samma, jag var ju glad som en lärka att jag lagt mig i rätt fil hela tiden! yeah!
Nio klickade jag igång Twiligt tillammans med en kopp kaffe och satt ihopkurad i soffan och njöt i drygt två timmar. Sen Kvälls/natt-cigg och lite SATC på datorn i sängen innan jag däckade lagom till klockan blev ett.

Fin lugn lördag. Nu är det söndag, och gröna(!) sköna långhelgen är slut, och jag sitter överöst med matte och projektrapport. Skitkul. Men jag är rätt chill, haft fina dagar hittills. Nu är det mat! Laater.

Igår såg jag ut såhär, men bilden är från typ torsdags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0