TANKAR

..
Sitter på jobbet. Eller mitt praktikjobb, jobb på låtsas. Kul är det i alla fall.
Funderar lite över bloggen, så jävla skumt det där egentligen.. För någon månad sen var jag inne i smeten som en halvdrunknad jordgubbe, och nu what? Jag vet inte vad eller hur jag ska blogga? Ska jag bli en Kissie? En Elin Kling? En vad heter hon, eh, Marklunds dotter? Ska jag vara den jag var? - Mixelimix? Nä. Jag orkar inte.
Jag vet inte om jag vill sitta och skriva om vad jag gör på dagarna, för egentligen är det ju faktiskt inte intressant. Faktiskt. Och jag har märkt att det jag skrivit inte varit sådär jäävla najs hela tiden. Det är inte jag liksom.
Men jag älskar ju att skriva.. True as bad weather in Sweden. Men här? På en halvtrist blogg? Nä.
Men jag vet inte. Jag kanske sprudlar av nån jävla apbra inspiration till något revolutionärt snart. Eller inte. Time will tell.
Tills dess, PUSS

Kommentarer
Postat av: jessica

Lägg för guds skull inte av! Älskade din blogg. Outfitsen och musiktipsen var underbara!

Hoppas du får tillbaka, ehm motivationen. (:

2009-11-13 @ 16:39:23
Postat av: cissi kissi

Sluta, jag gillar din blogg. Kikar in varje dag! Keep goin!

2009-11-16 @ 12:44:45
Postat av: Jenny

Jag som just hittat hit :-) Fortsätt skriv... skitbra blog

2009-11-22 @ 19:58:06
URL: http://jennyelisabets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0