BLÖDIG

Jag har blivit blödig på sistone, rejält blödigt. Jag grät som ett barn till en reklam häromdagen.. Och vad är det om!? Det är sådant jag tycker låter så jäkla strange när någon annan berättar att dom gjort det.
Och jag grät till Greys Anatomy, men i och för sig så gör väl nästan alla det, men jag brukar inte gråta till varje program.
- Vilket är fallet nu.
Jag grät även till Bonde söker fru, till Scrubs, till Stjärnor på slottet (!), till en dokumentär om fåglar(!!!) och till Shrek.. BARA DEN HÄR VECKAN! Jag blir galen.. Jag håller på att förvandlas till en gråtare, en blödig liten tönt som snart ingen längre tar på allvar när jag någon gång gråter för att det verkligen hänt något.. - Jag blir som barnet som ropar att vargen är här för många gånger fast att den inte är det, så att alla människor till slut inte lyssnar längre, och sen när vargen Verkligen kommer, kommer ingen och räddar barnet. Och sen dör massa andra människor också! Fan.. Sån vill jag inte bli. Jag är ingen mördare (va?) Gaaaahd..

Måste gå och göra något drastiskt, jag kanske kan göra som i alla amerikanska highschool-filmer och riva ner alla barbie/häst/boyband-planscher och svepa ner alla rosa nallar och små söta prydnader i golvet. Bli mogen, kasta det förgångna, sluta vara liten, sluta gråta.. MEN, jag har inga planscher på boybands eller hästar,och jag har heller inga nallar eller ens hyllor, så den idén skiter sig. Jag får hitta på något annat, så länge ska jag ta en cigg, som sagt, jag tänker bäst då.

pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0