LOV

Det känns verkligen att det är lov eftersom 1. Jag har tappat tidsuppfattningen. 2. Det känns som att jag glömt hur skolan ser ut. 3. Jag har blivit trög. 4. Jag sover tills jag vaknar av (inte med) dåligt samvete. 5. Dagar går utan att jag gör något vettigt alls. 6. Jag kan ta en jättelång promenad, eller titta jättelänge på tv eller hyra sju filmer, utan att vara orolig över att jag egentligen borde plugga.

Just nu har jag precis varit ute på promenad och det var skitskönt. När det bara är jag, Opus och en massa träd och stigar, känns det som att jag är ensam i hela världen, - på ett bra sätt.

VI hörs senare, ska gå och sätta på lite kaffe och älska i hela kroppen att jag har lov..

Akilles önskar er en trevlig dag förresten:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0