'NEJ MEN ÄR HON INTE EN SÖT LITEN NYBÖRJARE SÅ SÄG'

Så sa min pappa om mig när jag första gången (och typ sista) stod på ett par vattenskidor.. Men tro inte att bara för att jag inte åkte något mer sen den där sommaren -01, att det var för att jag var kass. Jag var skitbra! Nästan. Bara det att jag blev så jävla rädd när det precis innan jag kravlade upp på flotten, stolt och glad efter ett (halv)stadigt åk, slog ner en blixt i vattnet precis bakom mig! Jag trodde alla tjoade och hejade på mig bara för att jag varit så duktig, inte för att jag höll på att bli träffad av blixten..
Nu kom jag bort ifrån ämnet.. - Jag har gjort mitt första videinlägg! wihoo! Nåja, det är ganska fult, inne på toaletten i ett osmickrande ljus, där jag sluddrar (knappt jag själv hör vad jag säger) efter några glas vin. Men jag kan ju berätta att vad jag ville med klippet var att säga godnatt. Helt enkelt. Så, om det inte framgår av klippet:Godnatt.


 



Kommentarer
Postat av: cecilia

godnatt på dig =)

2008-12-28 @ 12:11:59
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fin blogg du har :)

/www.fannyky.blogg.se

2008-12-28 @ 12:59:46
Postat av: SVAR

Tack:*

2008-12-28 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0