OHMYFUCKINGGAAAAHD

Jaha, och nu är jag en av dom. Kirrat kyrka, klänning, tårta, jag ska aldrig mer sola i hela mitt liv, jag ska gå ner 25 kilo och sen leva i en evighet med mr Edward the vampire! AAAHHMM.. Jag är KÄR.
Filmen kunde jag knappt koncentrera mig på, jag var totalt uppslukad av denna gåva. Vilket hår killen hade! Mina händer i det i julklapp nästa år TACK. Åh.. Jag är fjortis igen!

pusspusspuss




Titta, han vill ha mig! Han förstår bara inte att han är lite högre upp än vad jag är.. Titta ner Robert, titta neeer!
Och, vill du gifta dig med mig? Vill du det!? Åhhh.. Vad glad jag blir!


Kommentarer
Postat av: Emma

han är HET! jag är med i hans grupp på face, joina du med ;)

2008-12-29 @ 00:08:17
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0