KLOCKAN ÄR ÖVER ETT

Klockan är över ett, och mamma kom hem för en stund sen, gipsad och fin direkt från Sahlgrenska.
Köket är halvfärdigt och det tar sig riktigt riktigt bra, tror det blir jädrans snyggt. Bara så sjukt önödigt och dumt att allt det där med sågning-i-hand hände.. Men nu är bygget igång igen.

Idag är det trist väder. Så jag ska ligga halvt livlös i min säng och kolla på Twilight och lite the hills som dragit igång igen.. Har sett alla andra säsonger så nu måste jag fortsätta. Lite som en drog. Och sen är dom så sjukt rika och snygga att det sätter fina griller i huvudet på mig att jag också snart kan strutta runt på LA:s gator. Lite kul att fantisera. Säkert lite sjukligt också. Men vad fan?

Hillsen



Vi hörs sen, ska gå och krama min skadade mor nu. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0