TRÖÖÖÖTT

Nu börjar jag känna i kroppen att jag trillade ur sängen alldeles för tidigt i morse. 6.10 är ingen normal tid att börja måla mascara på. Men min just nu absoluta trötthet kan också vara ett fint resultat av alt. medicin - uppgiften jag suttit och bligat in i den senaste en och en halv timmen. Jag hatar, verkligen hatar, att plugga just nu.
Mitt bra humör is gone.
Men jag ska faktiskt strax lägga ner det här och krypa in mellan täcke och underlakan till några Vänner-avsnitt, och imorgon är jag ledig(!). Har jag förresten berättat att jag ska till mormor och morfar imorgon? No probably not. Men det ska jag. Stannar där tills söndag med mamma, och på lördag blir det 50års-kals i Norrköeping (min norrköpingsdialekt är skillad!) och då ska jag träffa Bella. Trevligt värre.

Godnatt raringar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0