CHOICE OF CLOTHES THIS SPECIAL DAY




Yep, idag (eller ah, tekniskt sett igår) var jag och Petra i Göteborg som sagt, skrivet, whatev, och lyssnade på föreläsning på Humanisten. Bra var det, Lars-Gunnar(?) - tex radiopratare i p1:s "språket" - pratade störtskön göteborska och var allmänt avslappnad och skön. Nu känns det ganska mycket bättre att stappla in ensam där imorgon. Tar bilen förövrigt, så jag slipper virra omkring mellan spårvagnar - även om jag egentligen borde lära mig systemet. Men nä. Imorgon blir det bilen.

Jag vet att uppdateringen sugit men det är lite mycket just nu. Men trots det, var snälla och skänk en tanke till mig nån gång runt tre imorgon, då jag förmodligen snubblar inne i klassrummet, trillar av en stol, halkar i entrén eller gör något annat skoj.
puss






Kommentarer
Postat av: Andreas Sjöström

Eller pratar med mig (;

2009-09-01 @ 18:37:32
URL: http://poeter.se/sjostromer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0