EMMABODA

Bajstält, fail partytält, dricka, "jahaa du", höga jeansshorts, conny och johnny, vin, öl, ciggaretter, Does it offend you, yeah?, Matilda, Alma, Ebba, brassestolar, stockholmare, skåningar, glada människor, "partymonster", vattenpipa, dagbok och MASSA bra musik är nyckelorden för hur min Emmabodafestival var! Helt jävla underbart bra! 
Sitter och skummar igenom bilderna men hinner inte lägga upp alla nu, ska iväg (och kanske bada i natten? maha.), men slänger in typ två. Eller något. 
Men iaf. Festivalen var klockren, förvisso är jag sjuuuukt trött på att sova i tält - precis som efter Arvika, men jag saknar allt annat. Och Does it offend you, yeah? med sin brittiska engelska/dialekt (Kärlek!) var helt klart bästa bandet, så ni som var på E-boda men missade dom, FY! 
Nu måste jag dra. Puss och kraaam!

Does it offend you - gitarristen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0