SISTA SOMMARDAGEN

..
I flera bemärkelser är det är sista sommardagen; det är sista augusti, det är alltså september(!) imorgon och idag är det min sista lediga dag. Imorgon börjar jag plugga, och sheeeat vad nervös jag är. Skulle egentligen vilja lägga mig under min säng och skita i allt. Men no can do, imorgon gäller det. Idag också förmodligen, jag och Petra drar på inspirationsföreläsning (fint va?) på min skola Humanisten. Rätt så spännande egentligen.
Ska förresten försöka få med mig henne på planen att sticka lite tidigare så jag hinner ta en titt i den nya secondhandbutiken i Borås - Emmaus. Kul att det ääääntligen händer något i klädväg där, och extra kul att det är secondhand.
Nu blire kaffe, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0