I'M SORRY ABOUT THIS GUYS, BUT I WAS ONLY YOUNG

Okej, ni har redan fått ett pinsamt inlägg från min förra blogg (hör och häpna:) fuckyou.bloggspace.se för ett tag sen..
Och nu så här när det snart nalkas födelsedag (17 februari!!) tänkte jag slänga in ett till. Ett som jag skrev precis innan jag fyllde arton, pinsamt nog, för att jag tror jag ville uttrycka min glädje för detta viktiga occasion som att bli myndig faktiskt var!
Här har ni det:

(...) så har jag aldrig resonerat förr, men det känns som jag är mogen för sådana beslut nu. jag är snart ARTON ju! Det är då jag tänker resa mig upp från kvällsmten, släpa fram min stol till spisen, under fläkten, och tända en cigg. Sen när mamma blir skitsur ska jag bara titta på henne, och fimpa på golvet.
Jag ska backpacka också, dra till Jerusalem och göra en pilgrimsresa till Mekka. Jag ska aldrig tvätta mitt hår eller byta kläder under tiden. Men jag ska ändå se så jävla härlig ut att jag blir omskriven i varenda förbannad tidning vägen, på ett eller annat sätt.
Jag ska åka i min gamla skrotiga folkvagnsbuss med blommor på, röka hasch och spela alldeles för hög housemusik.


På resan ska jag träffa min blivande man som är en kamelförsäljare i öknen, som jag först äcklas av, men som vinner mitt hjärta genom att steka ägg på en sten. Han och jag ska rida på hans fula kameler och dricka tonvis med vodka. Men jag ska senare komma på att jag egentligen inte alls vill leva i en sandlåda resten av mitt liv, och resa vidare.

Jag ska rulla egna cigg av jord, hasch och använt toapapper och sälja för dyra slantar så att jag har råd att ta bussen sista vägen till Jerusalem, eftersom min buss kapades av terrorister som ropade något om att köra rakt in i twin-tälten en bit bort. Och ja, Mekka glömdes liksom bort, jag var ändå inte så jävla hajpad på att trängas bland massa skäggiga typer runt en sten. Så jerusalem skulle vara mitt  nya slutstopp, mitt mål.

Mamma skulle naturligtvis skicka massa brev, men eftersom jag är över arton, använder jag dom istället som tamponger.

Och sedan skulle jag sitta i jerusalem, röka och lära mig israeliska. Så blir jag näste jesus, gör en helt ny, skittuff bibel med snuskskämt och liknelser med bajs och kiss. för att jag är så MOGEN!


IM FUCKIN 18 SOON.. peace..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0