VÄDER

Just to let you know några av mina favoritväder.
Okej, jag har tre;
1. På vintern i skymningen, när det är fem minus, blå himmel (helt molnfritt) med pastellfärger i horisonten, ingen blåst. Jag med tjocka vantar, halsduk, mössa och vinterjacka i sällskap med Opus.
2. Sommarkvällar, när det är brinnande rött och orange på himlen, varmt och torrt, jag i shorts, hood tillsammans med en ciggarett och ett glas vin.
3. Sommarregn/åskväder, när det är varmt som i en bastu, och det ljumna regnet öser ner, ackompanjerad av åskmullret och ljussatt av blixten, jag under ett parasoll på en brygga i Månstad med ett litet glas kahlua insvept i en tröja helt våt av regnet, utan att frysa.

Jag älskar verkligen känslan jag får när jag är i symbios med vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0