I'M HOME, I'M HERE, HELLO

Hemma igen, blev en banalång vistelse i mitt paradis pga magnifikt väder och trevligt sällskap. 
Men nu är jag sjuk, och trött. Och mera sjuk. Men jag är rätt nöjd med mig själv också, till hösten börjar jag plugga! Det ni. På Textilhögskolan i Borås. Yäyä, inte så jäkla mighty stad men jag måste ta tag i mitt liv och min tid. Svarade förresten JA just idag. Det är ju bara en kurs så sen funderar jag otroligt starkt på USA. Mycket, mycket starkt och säkert mycket osannolikt. Äh. 

Två kassa bild (enda jag tog under hela olofsbovistelsen) från i onsdags, fylld av rödvin och salig efter Elin Ruth Sigvardsson - spelning i Fbg. 



Kommentarer
Postat av: Alma

Vad är de för kurs du ska läsa?

2009-07-19 @ 16:46:59
Postat av: Alma

Vad är de för kurs du ska läsa?

2009-07-19 @ 16:47:55
Postat av: ebba

Det moderna modeföretaget. Skulle du plugga?

2009-07-19 @ 16:56:07
Postat av: Alma

Jag kom in men jag väntar nog till våren för jag måste spara lite pengar och ska nog läsa stilhistoria istället för arkiologi

2009-07-19 @ 17:35:39
Postat av: ebba

Ajt, men det låter banans kul ändå. Hörru. JAg vill ut. Med er:)

2009-07-19 @ 17:55:22
Postat av: Anonym

Ja men vad bra då att vi också vill ut till helgen:) vi tänkte föröska få ihop ett stort bra gäng:)

2009-07-19 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0