SKUMT

Egentligen skulle jag inte alls skriva det jag kommer att skriva, eftersom det var helt otippat och hände när jag filade på vad jag egentligen tänkte skriva i det här inlägget.. Så här var det:
När jag skrev in mitt användarnamn+lösenord på blogg.se började det låta, alltså som om en film gick på. En kvinnoröst och lite tacky musik. Kvinnan rasslade fram; "Mr Jack.. Can I ask you something?"
Sen försvann det. Blev knäpptyst igen. Skuuuumt. Väldigt skumt eftersom allt jag har uppe på datorn är photoscape, photshop och blogg.se. Haha. Otippat som tusan, men också lite roligt. Finns datorspöken tro? I så fall mister Spöke, välkommen till mig och min enkla boning!

Vad det här inlägget egentligen var menat att innehålla var att jag nu ska sätta mig i skräddarställning framför hallspegeln och pilla i ordning min balfrisyr.Det ni. Det blir nog inte lätt..

Hej svejs.


Kommentarer
Postat av: Alma

Ska du göra din frisyr själv? Jag tränade på min idag.

2009-06-05 @ 20:44:32
Postat av: ebba

Yes det ska jag. Not fun, eftersom jag suuuger. Men skit samma. Det får funka. Hur blev din?

2009-06-05 @ 21:02:39
URL: http://sajagsagerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0