DAG Å DU SOLIGA DAAAG!

Slutade tidigt idag eftersom vi hade prov i skönaste ämnet filosofi med bästaste Eva som gör enkla prov så att eleverna kan sluta tidigt.. Underbart!
Drog efter skolan till Borås med PF och gjorde lite ärenden, och åt sen en megagod grillad ciabatta med kyckling på viskan. Man blir så jäkla happy i det här vädret, alla ser så hälsosamma och nöjda ut. Varför utsätter man sig egentligen för ett land där 96 % av tiden är grå och kall och gör en seg, trött och halvt deprimerad? Hmm.. Ett klart mysterium.
Tog inga bilder på vädret idag (mental picture iofs.), känns som att det fina försvinner då. - Yes, jag är vedskeplig.

Fick mina converse idag! wääähm! Aaaningen stora, skulle haft 36 som på mina vita, men tänkte att 36,5 skulle vara skönare. Ett bevis på när jag försöker vara smart.. Hur som helst, jag älskar dem!

Hörs sen! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0